AK PARTİ MALTEPE’NİN BELEDİYE BAŞKAN ADAYI HALİL SAYIN MI?

11 Şubat 2013 Pazartesi, 21:34, 4.459 okunma
AK PARTİ MALTEPE’NİN BELEDİYE BAŞKAN ADAYI HALİL SAYIN MI?

12 Haziran 2011 Milletvekilliği seçimlerinde Ak Parti İstanbul 1.Bölge Aday Adaylığı’nı açıklayan ancak listede yer alamadığı halde destek olmak amacıyla hızlı bir tempoyla çalışan Halil Sayın, yaklaşan Yerel seçimlerde de Ak Parti Maltepe’den Belediye Başkanlığı için aday olabileceği kulislerde konuşuluyor.

Maltepe’de düzenlenen programların hiçbirini kaçırmayan ve eşi Tülin Sayın ile birlikte katılan Halil Sayın’ın bu temposu Maltepe’den Belediye Başkan adayı mı sorularını akla getiriyor. Halil Sayın halen Sultangazi Belediye Başkan Yardımcılığı görevini yürütüyor.

Halil Sayın KİMDİR ?
Çevre, imar, kamulaştırma, ulaştırma ve su havzaları konusunda uzman bilirkişi, Halil Sayın.
Yıldız Teknik Üniversitesi Harita ve Kadastro Mühendisliği Lisans ve İstanbul Teknik Üniversitesi Yabancı Diller İngilizce Bölümü’nü bitiren Halil Sayın, İstanbul Teknik Üniversitesi İnşaat Mühendisliği bölümünde yüksek lisans eğitimi ve Bahçeşehir Üniversitesi’nde Siyaset eğitimi aldı. Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi’nde ise İşletme okuyan Halil Sayın, AK Parti Siyaset Akademisini de başarıyla bitirdi. Evli ve 2 çocuk babasıdır.

41 Yorum

  1. abcdef

    12 Şubat 2013 at 13:21

    bu arkadaş memur diil mi ?pardon ama nası reklamını yapıyo ortada hiçbişey yokken.

  2. uğurcum yapma

    12 Şubat 2013 at 17:23

    yapma hayatım,ayıp ama dalga mı geçiyosun okurlarınla..

  3. gğhıij :)

    12 Şubat 2013 at 17:48

    memur ben adayım demiyor ki. gazete böyle bir ortam sezmiş ve dile getirmiş abcdef kardeş :)

  4. gğhıij :)

    12 Şubat 2013 at 17:49

    memur ben adayım demiyor ki. gazete böyle bir ortam sezmiş ve dile getirmiş abcdef kardeş :)

  5. Maltepeli

    12 Şubat 2013 at 21:23

    Anladığım kadar maltepe ilçesini çökmüş basit görüyorsunuz siz herhalde başbakanın aday kıriterlerini hiç okumadınız fazla lafa gerek yok esselam

  6. Fatih Yıldız

    13 Şubat 2013 at 07:31

    Bu makamı dolduracak kalitede ve karakterde bir insan ama bu kadar fitne fesatın olduğu bir ilçede onunda değerini bilemezler işi çok zor. Maltepe için iyi bir şans. Allah yardımcısı olsun .

  7. maltepeli

    13 Şubat 2013 at 08:46

    maltepeli bir aday yokmu.yazık

  8. olabilir

    13 Şubat 2013 at 10:24

    maltepeye yakışır ama maltepe halil beye yakışırmı tartışılır….

  9. maltalite

    13 Şubat 2013 at 12:40

    :….)))))))))))) gülmekten öldüm ya kalite demişte arkadaş neyin kalitesi

  10. Yakışır.

    13 Şubat 2013 at 17:09

    Hayırlı olsun Ak Kadroların örnek başkanına yakışır.

  11. ?????? başkanı rahat bırakın

    13 Şubat 2013 at 19:32

    Başarılar dileriz iyi bir insan ama bu haberin niyeti iyi değil kesinlikle Halil başkana zarar vermek için yapılmış yıpratma haberi bu. Amacınız ne bilmiyorum insanları rahat bırakın lütfen !!!!!

  12. Fındıklı teşkilat

    13 Şubat 2013 at 23:21

    Teşkilatçı örnek bir aile yapısına sahip sıcak kanlı samimi bir insan olarak tanırım halil beyi. İllaki başkanlık amacında olmayan bir insan devletin her kademesinde böyle değerli insanlar lazım. Bu tür alakasız ben uydurdum oldu vs. dedikodu haberler için çok erken . Açıkcası yakışır mı derseniz de bal gibi yakışır.

  13. Maltepe esnafı

    14 Şubat 2013 at 10:11

    Halil abiyi severiz ama Maltepenin adayı Ahmet Yıldırım . Yeniden Ak Parti bayrağını Maltepeye dikeceğiz inşllah.

  14. Bir Okur...

    14 Şubat 2013 at 10:42

    Böyle bir şey olduğunu sanmıyorum eğer Halil Bey\’in böyle bir düşüncesi varsa bence Maltepe\’ye başkan olması için karalamaya çalışmak yerine el açın semaya,bol bol dua edin.Halil Bey\’den daha kaliteli,daha çalışkan, samimi, cesur,başarılı bir insan var mı Maltepe\’ye Başkan olabilecek?Zamanında Sayın Başbakanıda karalamaya çalışmışlardı ne oldu?Türkiye\’yi nereden nereye getirdi? Ülkemizde böyle değerler ne yazık ki çok az olanı yermek yerine destek olmak,sahip çıkmak herkesin yararınadır.

  15. Sedat Çakır

    14 Şubat 2013 at 14:55

    Seninleyiz başkaaan durmak yok yola devam .

  16. Kullanıcı adınız

    14 Şubat 2013 at 16:26

    Daha iyi bir aday olamazdı gurur duyarız…

  17. İstihbarat

    15 Şubat 2013 at 01:23

    Halil sayın 2009 yılı Sancaktepe belediye başkan aday adayıdır. Yani sancaktepeden Kamil Barkırın arkadaşıdır. Barkırın Maltepe\’ye gelmesinde etkin referans olmuştur. Üst yönetimin güvendiği sadakatiyle bilinen bir isimdir. Plan ortada hadi hayırlısı .

  18. yanlış bilgi

    15 Şubat 2013 at 13:15

    kamil beyi bu işin içine sokmak çok yanlıştır konuşulan kişi o dönemde havza işlerinden sorumludur eğer kamil beye yakın olsaydı sancaktepeden aday olurdu kamilbeyi bu işklere karıştırmayın

  19. Yalakaya cevap

    15 Şubat 2013 at 19:09

    sayın kamil yalakası; kişi dediğin bu partnin belediye başkan yardımcısı ve bu haber dedikodu üzerine yazılmış boş bir haber. Kamil beyi bu işin içine sokma demek ne demek, ortada garip veya yanlış bir işmi var. Sadece bir gazetecinin kişisel yorumu. Kamil beyin hangi işlerde olduğunu biliyorsan anlat bilmiyorsan bizi konuşturma !.. O işlerden fırsat bulup arasıra ilçeye de uğrasın. Kamil beyi ilahlaştırmışsınız \” kamil beye yakın olsaydı aday olurdu \” ne demek . Yani ak partinin karar mekanizmasınn hepsi boş. senin gibi kamile yakın ve yalaka olması adaylık için yeterli.

  20. Ak kadro

    16 Şubat 2013 at 11:33

    Kamil başkan atilladan sonra ilçede birlik ve heyecanı tekrar oluşturmuştur. Maltepe\’ye getirdiği hizmetlerle ancak onun başkanlığında Maltepe\’yi kazanırız.

  21. yalaka yazana cevap

    16 Şubat 2013 at 12:01

    gerçekler çok acıdır ama yapacak bişey yok

  22. Maltepe Kulis

    16 Şubat 2013 at 13:52

    Helal olsun Halil başkan sana uyduruk bir haber ile ismin bile bazılarına yetti. Partinin yetiştirdiği sizin gibi genç ve değerli insanlar nerede görev alırsa alsın hakkını veririrler. Kıskançlığa lüzum yok Ak Partili bir insanın ancak övünmesi lazım bizim böyle kaliteli kadrolarımız var diye.

  23. 2014 aday adayları

    17 Şubat 2013 at 00:46

    İşte tahmini aday adayları: mahmud dede,atilla üstündağ,adem göktaş,ali kaya,kadem ekşi,erdoğan akkaya,halil sayın,kamil barkır,abdullah imamoğlu,ismail petek,ismet tepret,engin demir,enver küçükvar,ilhan özüpekoğlu vee süpriz bir vekil.

  24. ACI GERÇEKLER....

    17 Şubat 2013 at 02:52

    Boşu boşuna tartışmaya gerek yok, Halil bey iyimi kötümü diye arkadaşlar Ak Partinin Adayını Genel Merkez Başkanlığı belirleyecektir… Halil Beyin Maltepe\’den veya başka bir ilçeden Aday adayı olma hakkı vardır amma Aday olma şansı MALESEF yoktur!!! bu tartışılmayacak kadar net ve açık bir gerçektir. Kendisi de bunun farkındadır zaten, böyle reklamın iyisi kötüsü olmaz mantığıyla buralara yorumlar yazmakla olmaz bu çalışmalar

  25. Kullanıcı adınız

    17 Şubat 2013 at 09:22

    su anda görev yaptıgı yer bize bırakırmı

  26. Kullanıcı adınız

    17 Şubat 2013 at 09:24

    su anda görev yaptıgı yer bize bırakırmı
    malltepeye calisan adam gibi adam gelsin

  27. Kullanıcı adınız

    17 Şubat 2013 at 09:26

    su anda görev yaptıgı yer bize bırakırmı
    malltepeye calisan adam gibi adam gelsin . halil baskanıda maltepede olmasını isterim ama cok cok zor

  28. bay

    17 Şubat 2013 at 16:15

    adam gibi adam olsun maltepede ne sag ne sol farketmez. halil baskanın görev yaptıgı ilcede seviliyor diger ilcelerde seviliyor ama maltepeye bırakmazlar onu

  29. Acı Gerçeklere yani Hasid'e cevap.

    18 Şubat 2013 at 00:38

    Hased ve kıskançlık; başkalarını bulundukları durumdan dolayı kıskanmak, çekememek ve onların olmamasını istemek, demektir.

    Hased eden kimseye ?Hasid? denir.( senin gibi )

    Hased, tedavisi mümkün olmayan en öldürücü ahlâk hastalıklarındandır. Hased eden kimse başkasının iyiliğine ve elindeki nimetlere üzülür, hatta bu nimetlerin onun elinden gitmesini ister. Gitmediğinde üzüntüsü artar. Hased öyle bir ruh hastalığıdır ki, ona hiç bir doktor çare bulamaz. – ACI GERÇEKLER -

  30. Rıdvan hoca

    18 Şubat 2013 at 20:43

    Ak kadrolarda durmak yok Halil Sayın gibi değerlerin sayısının artması ve bayrağı teslim alması ile bu dava ancak devam edebilir. Onlarda yeni kadrolar yetiştirerek görevi onlara devredecektir. Makamlar geçicidir önemli olan bu dünyada hakkını Ahirette hesabını verebilmektir. Allah yar ve yardımcın olsun sevgili başkan.

  31. Enes , İlker

    24 Şubat 2013 at 23:01

    Halil abi gördük çok sevindik . Maltepe sana sen Maltepeye yakışırsın.

  32. Kullanıcı adınız

    7 Mart 2013 at 23:12

    maltepeye ahmet yıldırım yakışır

  33. DOĞRU KARAR

    26 Mart 2013 at 07:02

    AK parti Maltepeyi almak istiyor ise kesinlikle adayı HALİL SAYIN olmalı.Birleştirici tüm partilerce genelde takdir alan birisi.Yoksa AKP nin burada işi zor

  34. Kullanıcı adınız

    31 Mart 2013 at 23:40

    Arkadaşlar AK Parti nin işi çok zorlaştı hele bu açılımdan vede sahil dolgusundan dolayı halk çok beddu a ediyor benim umutlarım çok kırıldı ayrıca chp çok çalışıyor … ve adayı maltepenin çok köklü nüfundan geliyormuş maltepe halkının çok sayg ıduyduğu biriymiş o nedenle çok çalışmamız gerekiyor teşkilat olarak…..

  35. Akil insan.

    7 Nisan 2013 at 15:03

    Bende diğer yorumcu arkadaşla aynı kanaatteyim. Tanıdığımız ve duyduğumuz kadarı ile Halil Sayın ve ailesi Maltepe yapısı ve seçmenine çok uygun. Alçakgönüllü, samimi, bilgi ve tecrübe yeterli. Bencede AKP,MHP,BBP hatta CHP den takdir alabilecek akil insan .

  36. MALTEPELİ

    11 Nisan 2013 at 11:23

    AKP BIRAKIN MALTEPEYİ ALMAYA BU SEÇİMLERDE HALKTAN OY BİLE ALAMAYACAK NEDENMİ ?AÇILIM AÇILIM KAN DURSUN SAVAŞ BİTSİN DİYEREK BÖLÜCÜ BAŞI BEBEK KATİLİ İLE BİR OLUP AKİL ADAMLARI İLE BİRLİKTE KÜRT DEVLETİ DESTEKLEMESİNDEN, TÜRKLÜĞÜMÜZÜ AYAKLAR ALTINA ALMAKTAN DEĞERLERİMİZE HAKARET ETTİRİP TC\’YE GEREK YOK DEDİRTTİREN BİR PARTİNİN DEĞİL MALTEPEYİ ALMASI SECİMİ ALMASI MUCİZEDİR ARTIK

  37. Bu sefer tamam.

    28 Nisan 2013 at 16:16

    Genç ve delikanlı dik duruşlu başkan Maltepeye yakışan bir isim olur. Bu seçimlerde Ak Parti H ile burayı alacak inşallah.

  38. Anonim

    8 Mayıs 2013 at 22:44

    Insallah maltepe bu sefer yanlis yapmazda Halil Sayin a sahip cikar. Icimizden biri hizmet askinda bir dava adami. Halil Sayin ile Chp ye fark atariz.

  39. Tamer Karadağlı

    3 Eylül 2013 at 02:31

    Maltepeye maltepe aşığı lazım Ahmet Yıldırım yakışır. Ahmet başkan götürür.

  40. Ak GÖNÜL

    18 Eylül 2013 at 18:52

    Ahmet yıldırım kim yahu. kuruluşundan beri bu teşkilattayım neredeydi şimdiye kadar bu şahıs. Rantçılar ve reklamcılar başka kapıya lütfen .

  41. gökhan karadağlı

    10 Aralık 2013 at 17:46